Питання та відповіді

  • Які є доступні варіанти оплати?

    ● Банківські картки VISA/MasterCard імітовані українськими та міжнародними банками, окрім заборонених країн● Безготівковій переказ у UAH, на рахунок ФОП відкритий в Україні;● Безготівковий переказ у EUR та USD на рахунок платіжного агента (LLC) у Німеччині;

  • Чи можу я сплачувати послуги без попередньої оплати, по факту їх надання?

    Так, така можливість існує. Також ми можемо надавати кошти на рекламний бюджет авансом, ви можете сплачувати рекламний бюджет за фактом витрат рекламної кампанії. Авансовий ліміт індивідуальний. Для отримання детальної інформації зверніться до вашого менеджера.

  • Чи потрібно мені самому щось налаштовувати для запуску реклами?

    Ні, наша команда налаштує та запустить рекламну кампанію під ключ. 

  • Чи маю доступ до аналітики по моїй рекламній кампанії?

    Так. Після налаштування рекламної кампанії вам буде надано доступ до особистого кабінету. Ви зможете переглядати всю аналітику у режимі реального часу. 

  • Я забув пароль від мого рекламного кабінету, що робити?

    Зверніться до вашого менеджера. Вам буде направлено посилання для відновлення паролю.

  • Чи дотримуєтесь ви конфіденційності моїх даних?

    Наш Договір публічної оферти містить в собі угоду NDA (Non-disclosure agreement) — це угода між сторонами, згідно з якою партнери або працівники мають зберігати секретні дані компанії. Тобто це юридично значущий документ, який вимагає не розголошувати довірену таємницю стороннім особам. Ваші особисті дані, детальна аналітика рекламної кампанії, налаштування рекламної кампанії (тексти оголошень, ключові слова, мінус слова, адреси веб сайті та ін.) не підлягають розголошенню третім особам, за виключенням випадків, які передбачені законодавством України.

  • Який робочий графік мого персонального менеджера?

    Ваш персональний менеджер доступний з 9:00 до 18:00 у робочі дні за законодавством України.

  • Які правила з запуску реклами у вашому сервісі, чи є якісь обмеження?

    Ми дотримуємось офіційних правил Google Ads. Ви маєте змогу ознайомитись з ними за цим посиланням: https://support.google.com/adspolicy/topic/1626336?hl=uk&ref_topic=2996750%2C1308156%2C&sjid=602333172747958104-EUТакож у нашому сервісі заборонена реклама ресурсів які мають відношення чи будь яким чином пов'язані з країною-агресором (рф).

  • Чому я не можу змінити налаштування рекламної кампанії самостійно?

    За якість та ефективність працюючої рекламної кампанії відповідає ваш персональний менеджер та наш сервіс в цілому. Саме тому вносити зміни самостійно за замовленням заблокована. Якщо вам необхідно самостійно працювати з налаштуваннями, або внести зміни - зверніться до вашого персонального менеджера.

  • Чи можу я повернути залишок коштів на моєму балансі у вашому сервісу? 

    Ні, залишок коштів за замовленням не підлягає поверненню і може бути використаний виключно на послуги у нашому сервісі.

  • Під час входу в особистий кабінет я отримую повідомлення "Рекламний кабінет заблоковано на завжди". Що це означає?

    Це означає що ваш веб-сайт порушив правила ведення реклами встановлені Google Ads, або ми виявили зв'язок вашого веб-сайту із країною-агресором (рф) чи належність до компаній/людей з переліку спонсорів тероризму.